NAV en business central ADD-ON EPOsoft: 4 modules, samen 1 geheel

EPOsoft© is de gecertificeerde Microsoft Dynamics NAV add-on van Offimac bestaande uit vier NAV modules voor verhuur, projecten, services en HRM. Daarnaast kan u nog verder uitbreiden met apps, webportalen, grafische planning, documentbeheer en SharePoint. Want ook hiervoor zijn voorzieningen aanwezig in EPOsoft© zoals u elders op deze site kan lezen.
Dankzij onze jarenlange ervaring kennen wij veel sectoren en weten wij wat veel bedrijven nodig hebben. EPOsoft© bestaat uit vier NAV modules die elk apart of samen gebruikt kunnen worden, volgens de activiteiten van iedere klant. Alle functionaliteiten werden in 1 Microsoft Dynamics NAV add-on gebundeld, wat het makkelijk maakt om snel functies te activeren wanneer de klant het wenst. In de achtergrond zijn de vier modules met elkaar verbonden zodat informatie altijd makkelijk kan doorgeven worden en alles 1 krachtig geheel vormt. Opschakelen van 1 naar 4 modules gebeurt dus ook snel en geïntegreerd.
De HRM-module uit de NAV add-on is inzetbaar in elk bedrijf in elke sector. De andere modules voegen extra functies toe voor bedrijven in sectoren zoals bouw, installatie, verhuur en services.
De EPOsoft© NAV add-on werd gebouwd volgens ISO9001 en voldoet aan alle technische en functionele vereisten van Microsoft inzake bouw, ondersteuning en groei. Bovendien werd deze NAV add-on ook grondig getest door Microsoft, waarna EPOsoft© van Microsoft het officiële Certified for Microsoft Dynamics (CfMD) kwaliteitslabel kreeg. EPOsoft© is dus absolute topkwaliteit!
Functionaliteiten in de EPOSOFT Dynamics nav add-on
RENT: uitgebreide verhuurmodule |
HRM: ieder bedrijf heeft medewerkers |
CRM en marketing |
Sollicitantenbeheer |
Contractbeheer |
Zeer gedetailleerd personeelsbeheer |
Zeer flexibele prijsstelling |
Uur- en werkroosters |
Goed overzicht op beschikbaarheid |
Overzicht en goedkeuring verloven |
Reserveringen |
Onkosten |
Uitgebreide historieken |
Toevertrouwde werkmiddelen |
Bestellingen materialen + voorraden |
GSM-, auto- en tankkaartbeheer |
Magazijnbeheer |
Competentiebeheer |
Resourcebeheer |
Opleidingsbeheer en -planning |
Planning |
Evaluatie- en functioneringsgesprekken |
Materiaalverbruik |
Loonkostbeheer |
Facturaties en verzamelfacturaties |
Optioneel: |
Cashflowbeheer |
Koppeling sociaal secretariaat
|
Uitgebreide rapporteringen
|
|
Optioneel: |
|
Grafische planning en webshop |
|
PROJECTS: uitgebreide projectmodule |
SERVICES: voor servicebeheer |
Voorcalculaties |
Grafische planning, routeplanning,... |
Offertes |
Contractbeheer |
Aanbestedingen |
Beheer installaties, werven, machines |
Import/export van Excelmeetstaten |
Beheer serviceopdrachten, inspecties,... |
Prijsaanvragen leveranciers/onderaannemingen |
Beheer van lichtere projecten |
Onderaannemers |
Uitgebreide historieken |
Bestellingen materialen |
Bestellingen materialen (+voorraden) |
Magazijnbeheer |
Magazijnbeheer |
Resourcebeheer |
Resourcebeheer |
Uitgebreid projectbeheer |
Planning |
Planning |
Materiaalverbruik |
Activiteitenplanning |
Urenregistraties |
Urenregistraties |
Facturaties |
Koppeling Microsoft Project (optioneel) |
Verzamelfacturaties |
Koppeling grafische planning |
Uitgebreide rapporteringen |
Vorderingen |
Koppeling met projectenmodule |
Facturaties |
Optioneel: |
Uitgebreid beheer nacalculaties |
Mobiele toepassing voor technici |
Rapportering |
|
Optioneel: |
|
Koppeling met externe calculatieprogramma's |
|
Grafisch planbord |
|